reklama

...láska...

...dievča sa spýtalo chlapca...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dievča sa spýtalo chlapca, či si myslí, že je pekná a on povedal nie... Spýtalo sa ho, či by s ňou chcel byť stále a on povedal nie... Potom sa ho spýtala, či by plakal, keby odišla a on povedal nie...

Počula dosť...

Odchádza preč, slzy padajú dole jej tvárou a vtedy ju chlapec chytil za ruku a povedal: "Nie si pekná, si nádherná... Nechcem byť s tebou stále, ja potrebujem byť s tebou navždy... A neplakal by som keby si odišla, zomrel by som...

Petra Reichlová

Petra Reichlová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...no ja som ja...ale kto si ty...??to je dobrá otázka... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu